Συνελήφθησαν, χθες (23-06-2026) το βράδυ στον Βόλο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου, δύο ημεδαποί (ανήλικος και 52χρονος), διότι ο ανήλικος προμήθευσε τον 52χρονο με μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα κοκαΐνης, βάρους -0,87- γραμμαρίων, αντί του χρηματικού ποσού των -70- ευρώ.
Κατασχέθηκαν η προαναφερόμενη ποσότητα κοκαΐνης και το χρηματικό ποσό των -70- ευρώ.
Επιπρόσθετα, όπως προέκυψε, ο ανήλικος δεν είχε προβεί σε έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας, ως όφειλε.


















































































